אם אנחנו באמת מאמינים שהכל אהבה
למה אנחנו חיים כאילו לא?
כולנו שמענו כבר אינספור פעמים
שהבריאה היא אהבה
שהייקום הוא אהבה
שהנשמה היא אהבה.
אבל אם אנחנו באמת יודעים את זה,
למה אנחנו עדיין חיים בפחד?
למה אנחנו עדין נאבקים במציאות?
למה אנחנו עדיין נפגעים?
ואולי השאלה בכלל איננה אם אנחנו יודעים שהכל אהבה
אולי השאלה היא
האם אנחנו יודעים לחויות מתוך הידיעה הזאת?
האם אנחנו באמת יודעים לראות את האהבה
שהמציאות לא נראית אוהבת?
האם אנחנו באמת יודעים לסמוך עליה
גם שהדרך לא ברורה?
וזו הסיבה שהגיעו מפתחות האהבה
שישה מפתחות מתוקשרים
שנועדו לעזור לנו לגשר על הפער
בין הידיעה שהכל אהבה
לבין היכולת לחיות זאת במציאות עצמה