״בהתחלה המדיטציות עוררו בי המון דמיון לפעמים פרוע ולפעמים מבלבל.
עשיתי השוואות עם אחרים, וזה גרם לי להתכווץ.
היו רגעים שלא האמנתי בעצמי, שהתביישתי לשתף,
שחשבתי שאולי זה פשוט לא יעבוד עליי.
אבל התמדתי. בכל יום כתבתי מה עלה לי במדיטציה,
גם אם זה לא היה "מושלם" או מרגש במיוחד.
המשכתי, למרות מצבי הרוח, למרות הספקות,
כי הרצון לשינוי היה חזק מכל בושה או פחד.
התהליך אצלי היה איטי אבל הוא קרה.
העזתי לבקש העלאה במשכורת, והפעם זה הגיע ממקום של ביטחון.
היום, כמה חודשים אחרי התהליך נכנס שפע חדש לחיי,
ואני מודה על כך להשם יתברך, שפתח לי מאוצרו הטוב.
תודה גם למיכל על המדיטציות ששימשו כלי לקבלת השפע
ולטובי על הליווי המקצועי והלבבי.
כבן אדם מאמין עשיתי גם כלים רוחניים לקבלת השפע.״